ZhenjiangPengubah distribusi 10kVBerhati-hati dengan terlalu panas di industri

  • masa pelepasan:2024-02-25 10:08:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:492
  • Penerangan pantas:

    Zhenjiang,Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solen

Kandungan artikel

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

ZhenjiangDi atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat,ZhenjiangHarga pengubah kuasa 500KVA, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

OSHKaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


ZhenjiangPengubah distribusi 10kVBerhati-hati dengan terlalu panas di industri



Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Kualiti yang hebat(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Dalam medan elektrik angin ke yoke,ZhenjiangTanaman pengubah distribusi, mesti terdapat komponen patah garis kuat sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.


ZhenjiangPengubah distribusi 10kVBerhati-hati dengan terlalu panas di industri



Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

pakejSpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega; Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms,ZhenjiangPengubah penuh minyak tertutup, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

ZhenjiangProses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Sebab api dalam pengubah kuasa

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

ZhenjiangMaklumat produk lain
  • HildesheimFabrik Penghasilan DengCheQiaoMengisi bahan untuk industri

    HildesheimFabrik Penghasilan DengCheQiaoMengisi bahan untuk industri

  • AtlantaJembatan naik hidraulik bergerakApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

    AtlantaJembatan naik hidraulik bergerakApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

  • AtlantaPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim

    AtlantaPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim

  • AtlantaLif rumah tangga kecilCiri-ciri produk

    AtlantaLif rumah tangga kecilCiri-ciri produk

  • NurabadPengubah kuasa 25kVMengapa mudah pecah

    NurabadPengubah kuasa 25kVMengapa mudah pecah

  • JermanPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunya

    JermanPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunya

  • JermanFabrik jambatan penerbangan hidraulikApakah peranan penerangan

    JermanFabrik jambatan penerbangan hidraulikApakah peranan penerangan

  • PabianiceJembatan naik hidraulik bergerakProses penyelenggaraan dalam proses

    PabianiceJembatan naik hidraulik bergerakProses penyelenggaraan dalam proses

  • segera:Peringatan: Maklumat ZhenjiangPengubah distribusi 10kVBerhati-hati dengan terlalu panas di industri memberi anda ZhenjiangPengubah distribusi 10kVBerhati-hati dengan terlalu panas di industri oleh syarikat kami, perkhidmatan ZhenjiangPengubah distribusi 10kVBerhati-hati dengan terlalu panas di industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZhenjiangPengubah distribusi 10kVBerhati-hati dengan terlalu panas di industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZhenjiangPengubah distribusi 10kVBerhati-hati dengan terlalu panas di industri. ZhenjiangPengubah distribusi 10kVBerhati-hati dengan terlalu panas di industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZhenjiangPengubah distribusi 10kVBerhati-hati dengan terlalu panas di industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!